miercuri, 14 octombrie 2009

Jurnal de zbor,prima filă.

...şi iată-mă aici. Dacă tot e pă trend să ai blog l-am facut şi eu doar că acest blog va fi unul puţin diferit.De ce? Pentru ca o sa prezint unele intamplări dintr-un job mai puţin obişnuit...sau nu un job care să implice cele 8 ore de stat la birou.

Cu toţii am văzut filme cu avioane,cu toţii am vazut stewardese,stewarzi...!Ei,eu sunt unul din ei, menţiunea că denumirea corectă este "Însoţitor de bord"

Stewardezul,aşa cum ma voi semna aici,va va arăta ce inseamnă defapt sa faci această munca,dar mai ales vă va deschide jurnalul lui de zbor.

Din jurnalul de zbor vă voi arăta partea comică...si anume,pasagerul. Pasagerul român,care nu conteneşte sa se facă de râs,in absolut orice situaţie,in orice locaţie si evident folosindu-se de orice mijloc.

În aproape cei 2 ani de experientă de pana acum am avut parte de intamplări dintre cele mai ridicole dar şi amuzante,in care au fost implicaţi pasagerii.Romani cu to(n)ţii!!!

Avionul nu e un mijloc obişnuit de transport..nu e ca şi trenul sau ca şi tramvaiul.Există anumite reguli care trebuie respectate.Dar românaşul nostru...de ce sa le respecte??De la coşul de nuiele postat exact pe culoarul de acces,pâna la pasagerul(roman) care stă in plina decolare pe acelaşi culoar,in picioare...sunt doar câteva exemple de intamplări,mai mult sau mai puţin amuzante care le veţi citi in postările care vor urma.

Şi acum..introducere: Cum recunoşti in avion,un pasager român???

1.Bagajul lui de mana depăşeşte limita permisă.De ce?? „Am auzit eu ca ăştia pierd bagajele!”

2.Cere extra-beri.De ce?? „Doar am plătit pentru ele.Bereee Be-re!!!! Bă,proastă mai e asta.Nu pricepe ca io vreau be-re!!!”

3.Terorizeaza personalul de bord cu mersul la „taoleta” chiar după ce s-a facut un anunţ clar ca urmeaza aterizarea.De ce?? „Pai dacă mă scapă...”

Să stiţi ca nu de multe ori am surprins pasagerii tragand frenetic de uşa pe care au intrat in avion,asta in timpul zborului,evident,crezand ce acolo se află „taoleta”. Noi intrebăm sideraţi-”Ce doriţi sa faceţi? Păi vreau şi io la taoletă. Şi de ce trageţi de uşa asta? Raspunsul vine repede- Păi nu scrie aici CLOSED??? Closed-ul ăla insemnând poziţia armată a uşii adică „inchis”. Nu ştim dacă sa râdem sau nu.Ce aţi face voi??..şi vă rog fara injurii.

Personalul de bord se află acolo,nu ca să servească masa,sau sa cureţe firmiturile lasate în urmă de pasagerul român sau străin ca nici ei nu sunt mai educaţi...asta in paranteză,ci pentru a acţiona in caz de urgenţe,ca de exemplu,medicale. Atacurile de panică sunt multe şi dese. De ce?? Se uită omul la prea multe „Er dizastărs” si normal ca il apucă pandalia cand incepe avionul sa se mişte precum barca pe valurile Dunării. Noi acţionăm tacticos cu butelia de oxigen,exersând efectul Placebo. Pasagerul atacat de panica işi revine repede după porţia de aer curat primită,ne mulţumeşte şi se simte bine,din nou. Ei,uite de asta suntem noi acolo. Şi multe alte evenimente,pe care Stewardezul o sa vi le povestească in următoarele file din jurnalul de zbor. Ce am relatat acum,face parte dintr-o zi de muncă,una obişnuită,dar vă daţi seama câte s-au adunat şi pe care vi le voi impărtaşi cu siguranţa.

6 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. se anunta cool, astept continuarea, cu cat mai multe ex concrete, te rog !

    RăspundețiȘtergere
  3. Welcome to the blogosferă, dragule! Abia aştept următoarele poveşti :) Pupă, Vulpea

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte mișto :))
    Mai ales aia cu CLOSED :))

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte tare...astept cu nerabdare sa mai impartasesti cu mine si cu noi si alte peripetii!

    RăspundețiȘtergere